Bestellen

  1. Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief BTW?
  2. Ik kan een product niet vinden op ToyRunner.nl, wat nu?
  3. Kan ik de producten ook bekijken in jullie winkel?
  4. Kan ik mijn gegevens nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?
  5. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed gegaan?
  6. Wat als een product tijdelijk uitverkocht is?

Betalen

  1. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
  2. Kan ik ook achteraf betalen?

Levertijden en bezorging

  1. Wat is de levertijd?
  2. Kan ik mijn bestelling volgen als deze verzonden is?
  3. Hoeveel zijn de verzendkosten?
  4. Kan ik de bestelling ook komen afhalen?
  5. Ik ben niet thuis als de bezorger komt, wat nu?

Retourneren

  1. Kan ik een product retourneren?
  2. Ik wil graag mijn product omruilen, kan dat?

Account

  1. Hoe maak ik een account aan?
  2. Ik kan niet inloggen in mijn account

Kortingscodes

  1. Zijn er ook kortingscodes beschikbaar?
  2. Waar vul ik mijn kortingscode in?

 

Bestellen

1. Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op onze website worden inclusief BTW getoond. De prijs die bij het product staat is dan ook de prijs die je betaalt voor het desbetreffende product. Wel kunnen er nog verzendkosten in rekening gebracht worden.

2. Ik kan een product niet vinden op ToyRunner.nl, wat nu?

We hebben een groot assortiment op ToyRunner.nl van ruim 30.000 producten. Helaas kan het zijn dat bepaalde producten niet beschikbaar zijn, of nog niet op de website staan. Neem contact met ons als je wilt of we bepaalde producten toch kunnen leveren.

3. Kan ik de producten ook bekijken in jullie winkel?

Helaas hebben we geen mogelijkheid tot het afhalen van producten. We hebben meerdere magazijnen in Nederland en de artikelen liggen verdeeld over deze magazijnen. We hebben ook geen showroom voor onze producten.

4. Kan ik mijn gegevens nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

De bestellingen worden vaak snel geautomatiseerd verwerkt door ons systeem. In sommige gevallen kunnen we de gegevens nog wijzigen. Maar neem direct contact op als je dit wilt doen. 

5. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed gegaan?

Als uw een bestelling heeft gedaan, wordt er altijd een bestelbevestiging verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres. Heeft u deze niet ontvangen? Controleer dan eerst even de Spam map van uw e-mailprogramma. Nog steeds geen bevestiging? Neem dan even contact met ons op.

6. Wat als een product tijdelijk uitverkocht is?

Als een product onverhoopt niet meer op voorraad is, kan het best zijn dat het product later weer op voorraad komt. Als u op de hoogte gebracht wilt worden, wanneer een product weer op voorraad komt, kunt u zich aanmelden middels de knop "Breng me op de hoogte". U geeft uw e-mailadres op en u ontvangt een melding wanneer het product weer op voorraad is.

Betalen

7. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDeal

iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieren omgeving van de eigen bank. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij o.a. ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Bestelling die betaald worden met iDEAL worden direct in behandeling genomen.CreditCard

PayPal

Snel, veilig online betalen? PayPal maakt het mogelijk: geen gedoe met keer op keer creditcardnummers of adresgegevens invullen, je betaalt met je e-mailadres en wachtwoord.

Bancontact

Onze Belgische klanten bieden we de mogelijkheid om te betalen met Bancontact.

Betaal later. Klarna

Eerst zeker weten dat de bestelling correct geleverd wordt? Betaal dan gemakkelijk achteraf met Betaal Later van Klarna. 

8. Kan ik ook achteraf betalen?

Zoals hierboven bij de betaalopties staat, kunt u bij ons achteraf betalen middels Klarna. U kunt tot 14 dagen na verzending betalen via iDeal. 

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing